Oppvarming til NM

Snart er det sommer og landsturnering. Stjernen arrangerer en lavterskel oppvarmingsturnering 15.-19. juni, for de som skal kvesse åpninger og sluttspill, samt de som bare vil ha en liten smak av langsjakk før varmen setter ordentlig inn.

Uansett om du skal spille NM eller ikke, uansett om du vil spille 5 eller 1 runde, møt opp i Seilduksgata før kl 17:50 en av dagene og få deg et langsjakkparti.

Mer info på turneringsservice. Siden partiene er FIDE-ratet må du være medlem i en norsk klubb for å delta.

NB: Man kan melde seg på via TS, dette gjør det lettere for arrangør, men man må uansett møte før 17:50 de dagene man vil spille.